Pages

Tuesday, February 17, 2015

Z Kettlebell #11 & Meal Plan Reminder

YOU NEED TO FOCUS. 
Processed foods, grains and dairy are back in for NO good reason.
STOP EATING  NUTS! (Limit to 2T/day)
EAT MORE FRUIT & VEG!
BACK TO THE MEAL PLAN TODAY.

8 - decaff coffee w/ protein/coc creamer (2T w)
12 - meat, steamed veg, 2T nut butter (1/4c nuts OR Lara bar), Ezekiel bread
4 - protein hot choc (1scp w), salad, swt tato in coc oil [or choice protein sludge]
7 - meat, veg
Add one cheat meal a week! Make sure it's an extra delish treat!!!!!!

3min yoga

Z Kettlebell #11 
30 Min AMRAP
20 one-arm KB Swings (each) #30
JR 1 min high knees
10 Clean + Squat + Press (each) #30
JR 1 min low jax
10 Back Lunge + Pass Under + one-leg dead lift (each) #40
JR 1min hk
10 Weighted Side-Crunch (each) #26
JR 1 min scissors
# rounds: 2 5/8

No comments:

Post a Comment